Momenteel wordt er gewerkt aan het design van onze website. Het plaatsen van bestellingen blijft uiteraard gewoon mogelijk. Onze excuses voor het ongemak.
Ga naar verlanglijst Verlanglijst

Winkelwagen

Je winkelwagen is momenteel leeg

Verzenden & retourneren

Verzenden via dropship

- Groothandel-xl is per 1 juli 2015 gestopt met dropshipment.

Reguliere verzending

- Hoe wordt mijn bestelling geleverd?
 
Nadat wij uw betaling hebben ontvangen gaat ons team in het magazijn direct bezig met het verwerken van uw bestelling. Nadat deze zorgvuldig is ingepakt zullen wij uw pakket aanbieden aan de DPD welke deze bij u zal afleveren. 

- Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Indien u een bestelling heeft geplaatst en betaald voor 16:00 op een werkdag, zult u indien de producten op voorrraad zijn de werkdag daarop uw bestelling ontvangen. 

- Hoe kan ik mijn bestelling volgen? 
Nadat uw bestelling verzonden is, zult u een track & trace code ontvangen. Met deze track & trace code kunt u op de website van DPD uw bestelling volgen.

- Mijn bestelling is verzonden maar ik heb nog niets ontvangen.
Het kan voorkomen dat er bij DPD iets mis gaat, u niet aanwezig bent op moment van aflevering of een andere vorm van miscommunicatie. Mocht uw bestelling langer dan 3 werkdagen onderweg zijn. Dan verzoeken u wij contact met ons op te nemen. 

- Ik ben niet thuis op de verwachte leverdatum wat nu?
Indien u niet thuis bent op het moment dat uw bestelling aan u wordt aangeboden door de DPD, zullen zij het de werkdag daarop nogmaals proberen. Indien u op dat moment weer niet aanwezig bent kunt u een afspraak maken om uw bestelling op te halen.

- Ik wil niet dat het pakket wordt aangeboden bij de buren.
U kunt op het moment van bestelling aangeven dat u, uw bestelling niet afgeleverd wilt hebben bij de buren. Dit kan simpelweg door het invullen bij uw extra bericht. 

- Hoeveel wordt er in rekening gebracht voor de verzendkosten.
De verzendkosten verschillen per land. Standaard rekenen wij € 6,95 ex. btw per pakket van maximaal 31 Kg. Kijk voor meer prijzen en informatie in de verzendkosten tabel.

- Wat gebeurt er als mijn levering verloren of beschadigd raakt.
Het kan uiteraard voorkomen dat uw bestelling verloren gaat. In dat geval zullen wij uw bestelling opnieuw verzenden. Mocht uw pakket bij aankomst beschadigd zijn vragen wij u daar foto's van te maken en het product aan ons te retourneren. Ook in dit geval zullen wij uw bestelling opnieuw versturen.


Retourneren van mijn bestelling 

- Retour aanvraag bij defect/beschadiging
Het kan gebeuren dat het ontvangen product beschadigd of defect is bij aankomst of na gebruik. U dient hiervoor contact met ons op te nemen zodat wij het voorval met u kunnen bespreken. Vaak kunnen wij het oplossen zonder dat er iets retour gezonden hoeft te worden.

- Hoelang duurt het voordat ik een nieuw product heb?
Nadat uw retour zending bij ons is aangekomen gaan wij deze controleren. Indien deze defect/beschadigd is zullen wij direct een nieuw product naar uw versturen. Dit proces neemt gemiddeld slecht 5 werkdagen in beslag. Dit betekend dat u binnen 7 werkdagen uw nieuwe product zult ontvangen.


Garanties

- Zichttermijn
Particulieren aankopen vallen onder de wet "kopen of afstand". U als zakelijke klant heeft deze niet. Houdt er dus rekening mee dat u gekochte goederen niet kunt retourneren als u hier niet tevreden over bent. Omruilen kan uiteraard wel mits de goederen in wederverkoop staat zijn.

- Kapot bij ontvangst
Mocht u per ongeluk een defect of verkeerd product hebben ontvangen, dan verzoeken wij u vriendelijk dit binnen 7 dagen na ontvangst terug te sturen, Let op : Neem eerst contact met ons op voordat u het defecte product gaat retoursturen. Uiteraard worden deze verzendkosten vergoed.

- Product garantie
Wanneer het defect zich voordoet binnen 6 maanden na aanschaf van het product, zal u kosteloos een nieuw exemplaar opgestuurd krijgen. U kunt het product naar ons opsturen. Let op : Neem wel eerst contact met ons op voordat u het product naar ons retourneert.

- Oneigenlijk gebruik
Wanneer het defect is veroorzaakt door val- stoot of waterschade, het artikel oneigenlijk gebruikt is of het binnen het verwachtingspatroon bij normaal gebruik ligt, kunt u geen aanspraak maken op gratis reparatie of vervanging. 

Defect bij aankomst, verdere garantie is 6 maanden bij normaal gebruik of mocht defect niet komen door de crash of iets dergelijks etc.